Wednesday, November 26, 2014

Baby Fair Midvalley 2014

Hai semua. 

Minggu lepas aku ke ekspo baby dekat Midvalley. Aku bukan tak nak beli awal. Orang tua-tua kata, beli bila perut dah besar, Banyak juga aku terlepas ekspo sebab aku memang plan nak membeli belah pada hujung tahun. Aku kalau bab berjalan kuat lagi walaupun aku rasa aku dah macam penguin hehehehehe. 

Beli pun sikit-sikit dulu. Tilam baby, set bersalin bulan 12 baru aku beli. 

First time kitorang menyopping kat ekspo baby ni. Aku tak tahu la harganya betul-betul murah ke hapa sebab aku tengok baju baby semua ringgit-ringgit je tak de sampai berbelas-belas. Hehehe mommy to be yang blur nak beli walaupun dah ada checklist. Hahahaha. Tapi aku call adik aku. Bila dia kata murah, okey aku beli hehehe.

Gila tengok baju semua comel.

Mula-mula masuk, daftar sebab nak dapatkan doorgift, hihihihi.

Nah, ni doorgift yang aku dapat.


Banyak jugak. 


Ini antara yang aku beli.

Aku beli baju 5 pasang, stoking n sarung tangan,
baby wipes, topi, blanket, diapers jenama huggies.
Semua barang asas. Barut memang dah beli aritu kawan aku jual.
Ni tinggal nak beli bag baby n bag mama je hehe.

Tilam baby pakai adik aku punya.
Tapi ayahnya nak belikan yg baru hehehe.

p/s : Minggu ni aku ade appointment untuk scan 3/4D kat Klinik Fauziah Ampang. Harapnya baby tunjuk anunya ya. Dah pandai berpusing2 dia menendang dalam perut kejap kanan kejap kiri. Kuat sampai ngilu. Hehehe.





1 comment:

MizzTina said...

dik, klu dh nama ekspo baby, mmg murah.. minggu mai la pulak kt picc.. hehehe.. pastu pegila pureen warehouse sale..

nk cri stroller kan..klu blh cri yg ringan n senang buka tutup..awk kan kerap bergerak..mcm yuyu ke, tp mahal ckit, nk murah, scr pun ada, SCR akida.. klu nk lg senang, beli babywearing.. ergo, snuggbaby, boba 4g, cuddle me, andrea.. yg penting, cr yg soft structured carrier, jgn croth carrier.. baby sling atau baby wrap pun ok.. =)

just sharing.. :)