Sunday, November 16, 2014

Set Bersalin

Hai. Ni cerita pasal set bersalin pulak. Dulu tak amik port pun pasal set-set ni. Tapi bila kandungan dah makin besar, baru aku teringat pasal set bersalin yang aku tak cari lagi.

Banyak pilihan kan set bersalin ni. 

Aku dah try survey-survey, macam berkenan plak set bersalin Tanamera.

Aku suka barang-barang yang ada dalam set tu.


yang ni set Tanamera harga dalam RM 350 + +


Nona roguy plak yang bagusnya minyak Herbanika dia.
Dulu makcik2 aku bersalin, memang diorang guna minyak tu.



Afiat. Adik aku guna Afiat.
Afiat pun bagus jugak.



Yang ni dherbs punya.

Sendayu tinggi


Anugerah

Korang yang dah bersalin, haritu guna produk ape? 



4 comments:

mrs.aziz ummi aariz ummi medina said...

akak dulu pakai set bersalin yg mertua beli dr kmpg..jamu2 kmpg...tp tk mkn pun sbb baby ada kuning...so utk 2nd time ni akak mmg tk nk beli yg pil2 jamu tu...kalo utk mkn akak prefer suppliment dr shakalee...pastu pilis,param mmg akak pakai...pastu skrg tengah nk cari herba2 utk mandian dan minyak2 utk sapu kt badan...dulu tk pakai pun mandian2 herba dan minyak2 herba ni...tp lps google org ckp bagus...tu yg nk cari tu..tp tk tau lg nk beli yg mn...

MizzTina said...

akak mkn jamu buatan kg.. uwekkk.. mak akak belikan semua tu.. agagaga..

Unknown said...

kak taibah. Haa tula yang eka try nak tanamera sbb dia ada minyak2 , siap herba untuk kita mandi, kita cuci.

Unknown said...

kak tina. waaaaa lagi syiok lagi pure jamu buatan kampong tu kak.