Monday, October 6, 2014

Checkup Kali ke 4

Hai semua. Lambat aku bersiaran harini. Itupun sebab aku terus balik rumah selepas checkup tadi. Harini laki aku ada. Hehehehh dapatlah manja2 pegi klinik, pegi keje balik keje dia antar dan ambik. Hehehhh..

Lagipun harini checkup habis lewat.

Dekat pukul 12.00 tengahari. Menyirap je haku harini. Orang tak ramai, tapi nak nunggunya tu berejamm. 

Harini checkup okey semua. Siap mendapat satu injection lagi. Aduh perit ngilu plak. Nurse cek heart beat baby. Risau juga nurse cari-cari tak dengar plak. Sekali, dia duduk dekat ngan pusat. Rasa macam speechless dapat dengar bunyi degupan jantung si buah cinta tu.

Aduhai anak, mama dah in love dengan kamu tau tak. Hehehe.

Cuma satu je lah sangkut.

Berat aku naik mendadak. Dari 67 kg ke 70kg. 

Adudududududu nurse kata, nape berat naik sangat ni.

AKu katalah, lepas je habis alahan. Aku terus makan dengan berselera. Memang berselera sampai aku rasa nak tido awal sebab selagi aku tak tido, selagi tu aku asyik makan, makan dan makan muahahahahaha..

Maknanya esok aku kena minum air gula. 

Aduhai benda yang aku tak nak la yang aku dapat ni. Hihi tapi takpe, demimu anakku sayang. 

Dah kena puasa start pukul 10.00 malam ni. Esok pagi-pagi dah kena menapak ke klinik semula. Tah hapa lah rasa air gula tu. Redho jelah rasanya hahaha.



Ok tu jelah. Esok kita update lagi ya.




1 comment:

MizzTina said...

akak minum air gula ms preggy 28weeks even sblm tu ada naik brt 3kg.. nurse xde la suh minum air gula utk next checkup..