Monday, October 13, 2014

Update 19 weeks

Assalamualaikum dan selamat petang.

Alhamdulillah dah masuk 19 weeks dah. Perut makin besar. Si buah hati di dalam makin aktif. Terasa-rasa dia menguit dari dalam. Kalau malam lagi la kuat dia bergeraknya.

Pandai dia, kalau ayah dia ada. Suka ye. Hehehe.

Ayahnya suka pegang perut, cium perut sambil selawat kat dia.

Sekarang ni aku dah mula rasa sedikit tekanan pada abdomen kiri dan kanan apabila perut makin membesar. Sakit. Tapi takpe. Demimu hai anak. 

Sakit pinggang, sakit belakang pinggang semua dah terasa. Memang kadang-kadang rasa tak selesa bila aku duduk lama. Lagi-lagi tulang punggung aku dah mula sakit sejak kandungan usia 3 bulan. 

Tentang kebesaran perut, aku tak tau nak kata perut aku ni besar ke tidak. Ada yang cakap, nampak besar. Ada yang cakap kecik je. Hehe cuma yang aku tahu, perut aku semakin membesar sampaikan pusat aku pun dah hilang. Laki aku tengok pusat, ehh sayang. Pusat sayang takde hahaha. Memang pun.


Makin besar, besar dan besar.

Minggu ni ada checkup di private klinik pulak.
Boleh scan baby. Last scan masa dua bulan aritu.
Semoga semuanya baik-baik saja. InshaAllah.
Doakan aku dan baby yer.



1 comment:

MizzTina said...

xpela kecik ke besar..jnji baby sihat